Storstädning

Blev det idag, fast inte hemma utan i stallet. Mockade ur hela boxen och gjorde iordning den inför i sommar. Vi vill inte att Durbin ska ha halmbädd under sommaren och boxen ska någon gång under sommaren skrubbas ren, inför hösten. Jag kan ju säga att det va väldigt jobbigt att ta ur bädden, det var jätte tung och det lukatade väldigt mycket.
Jag hoppas verkligen att jag hittar en sadel till Durbin snart, lite jobbigt att rida barbacka hela tiden.

Egentligen är det nu man ska njuta av sommaren som mest, för det man har väntat så länge på är över om ca 10 veckor. Och redan vid midsommar blir det mörkar igen på kvällarna. jag får alltid ångest när smmaren börjar gå mot sitt slut, för jag har inte tagit vara på sommaren fullt ut de senaste 3 åren, vilket jag tycker är jätte tråkigt.

<3 Crille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback