Jobb

Sitter på jobbet igen nu. Har jobbat sen halv nio idag till två sen va ja ut till stallet och sen iväg till jobbet vid fem igen.
När jag åkte till stallet så höll ja på att bli påkörd av en buss som inte kollade döda vinkeln som skulle byta fil.
När jag åkte hem från stallet så sa Sandra i stallet att jag skulle köra försiktigt hem, på ådingtunasträckan så är det en bil jävel som kör om i motsatt riktning och där kommer jag, de va verkligen på håret att det höll på att gå riktigt jävla illa. Så de va bara att slänga sig på tutan :P På nästan 2 år har jag aldrig användt biltutan :P De ä r fan bra med tanke på hur många idioter det finns i trafiken, vissa gånger skulle man kunna tro att de fick körkortet i flingpaketet imorse :P

 Jag slutar jobbet om ca 45 minuter och då ska jag åka först till Crille & Hämta mitt anteckningsplock som jag har glömt där som jag har behövt HELA veckan :P  Efter det ska ja till affären och köpa lite saker till Olle och till några i stallet, jag ska sticka mössor med allas hästars namn på till ägarna jag hoppas att jag kommer hinna bli klar till jul iaf :P

Usch det är äckligt kallt i studion eller i redigeringsrummet där jag sitter :P
Hackar tänder som satan.

Hörs sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback