Ny vecka startade mindre bra

Urk den här veckan började verkligen inte bra. Crille åkte iväg till Arlanda vid 5 imorse sen kunde ja inte somna om så ja låg o vred mig fram till 7 sen halv sov ja fram till kvart över,sen gick ja upp drog på mig mjukisar och en stor tröja för att åka iväg och lämna Crilles bil på skadeverkstaden. Sen hem la mig i sängen och försökte få upp värmen och bli av med huvudvärken, men det gick sig inte så de va bara att ta på sig varma kläder och åka ut iaf. Väl ute i stallet så känndes det betydligt bättre, MEN så skar ja mig på en kniv så det blev ett ganska stort sår så det praktiskt taget forsade blod ett tag och ni som känner mig vet att jag svimmar när det är mycket blod, sprutor och jag kan bli yr av att bara titta på ett stort sår i verkligheten, på bild går det bra. Så när ja hade skurit mig så blev ja jätte yr o va rädd att jag skulle svimma.Sen hem för att äta lite och få upp lite kroppsvärme och sen iväg o jobba, kändes inte speciellt motiverat att gå till jobbet, men väl där så blev det bättre. hade redaktions möte också och Tommy kunde inte vara med så Sandra o ja höll i mötet själv, vi fick säga åt bertil ordentligt också eftersom gubben inte kan göra någongting effektivt. Men nuså kanske det kan bli bra men jag är fortfarande osäker.

Imorrn blir det jobb i stort sett hela dagen så Malin får ta Olle. Ja kommer inte hinna hur ja än gör och så har ja dans också. Har ett möte med Jävla Arbetsförmedlingen också, jag orkar verkligen inte, ja gillade inte arbetsförmedlingen innan o nu när ja har skrivit in mig så hatar jag den ännu mer. Ska ringa o avboka mötet o säga att jag är sjuk eller nått. Kommer nog inte hinna i vilket fall som helst, eftersom jag inte gjorde dagens jobb idag så har jag en hel del att göra imorrn.

usch vilket ovärt onödigt inlägg, kanske kan bero på att jag är trött och bara svammlar runt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback