Jag är på gång

Jag är laddad och föreberedd det här kan bli en bra höst, o jag älskar´t

Jag kommer ev få jobba mer fast inte på Närradion, jag ska köpa häst, och nu har dansen börjat igen och jag känner mig bara på topp, det kan inte bli mycket bättre Jag har en pojkvän som älskar mig, och jag har vänner runt omkring mig som tycker om mig för den jag är pch ställer upp för mig. För engångs skull så ser jag allt det jag har och är så otroligt nöjd över det, jag känner inte av något behov på att klaga på något jag inte har, det kommer inte göra mig lyckligare i längden iallafall. Idag är jag lycklig.

Däremot är det alltid tillåtet att klaga på människor som gör fel, det är en helt annan sak!!

Imorgon så ska jag till vetrinären med King så får vi se vad han ska få för behandling och så vidare, hoppas att det går bra.
Sen mot eftermiddagen så ska jag ut till stallet och rida sen ska jag, camilla och Lisa ut på svampjakt från hästryggen :)

Va även ut i skogen idag och plockade massa svamp blev en hel 3 liters plast påse, som jag nu i kväll har rensat och gjort iordning :)
Får se om vi har lika stor svamplycka imorrn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback