Såhär

Nu såhär efter en dusch så känner jag mig lite piggare, men det brukar jag alltid göra :P

Jag vet inte om jag har sagt det här tidigare men jag tror det. Filmbolaget håller på och spelar in Sex and The City 2 nu som kommer släppas 2010 :D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Laila ska låna min box imorgon natt för att hon jobbar då, låter kanske lite konstigt att hon ska kolla på film när hon ska jobba, men det är nämligen så att hon jobbar på mekonomen direkt så när hon inte får samtal så kan hon kolla på film.

Och påtal om jobb så har jag ett jobb som jag ska göra i slutet av nästa vecka, det va ganska flexibelt beroende på hur jag jobbar

Till helgen så blir det singingbee inspelning ska bli väldigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback