Seg sirap

Igår jobbade jag från 9.00 till 20.00 på kvällen, att gå igenom allt med Arospennorna tar tid och folk va inte där förra veckan så man fick gå igenom samma sak igen och så. Jag åkte från jobbet nån minut i åtta iaf, och samtidigt så hade jag Ljusparty hemma hos mig som började 18.00 så när jag kom så gick alla men jag han beställa 2 saker iaf :) sen efter det så åkte jag hem till Crille och städade lite sen när han kom hem från jobbet så tittade vi på film sen somna vi.

Idag har jag varit och gjort en registreringsbesiktning. Tog HUR lång tid som helst ca 1 timme +  att han på besiktningen låste förar dörren så nu får jag inte upp den så det är gymnasitk för hela slanten för att komma in i bilen :S får se om pappa kan få upp låset.

Ska ner o tvätta om 1 timme ca. Det va en jävla indietant som tog min tid och sa att de va hennes tid :S Jävla stil asså, men men kan inte göra så mycket åt det tyvärr.

Ikväll är det dans 17.45 sen klockan 19.00 så är det stallmöte på sörby, ska bli kul o höra vad alla tyker och tänker, själv har jag inte så mycket att säga eftersom jag snart inte kommer vara där ute nå mer.

Det är så kul med min tamråtta Ninni för när jag prasslar med en påse så kommer hon fram på bara 1 sekund och sätter sig och tigger :P samma sak om man visslar på henne då flyger hon fram till gallret och hoppar upp :P Hon är så söt, just nu tigger hon nachos med chilismak :P

Nej uppdaterar mer senare


Kommentarer
Postat av: Zylvania

har du hittat nån kompis till din ninni än? :-)

2009-09-15 @ 21:36:22
URL: http://zylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback