Vill har höst

Nu känner jag verkligen att jag vill ha höst, är så trött på den här sommaren och värmen :S När man är i staööet så håller man på och avlider pga alla dessa jävla flugor, jag tål dom inte de surrar överallt och är skit äckliga. Och igår när jag var iväg till Mårdshyttan så fick man ju självklart 3102983019824098124 tusen jävla myggbet. Nej ge mig hösten nu, med svalare väder så att alla insekter går o dör.

Idag har jag varit jätte hängig inte orkat gjort mycket och när jag kom hem från jobbet vid halv 12 så somnade jag :P inte ofta att det händer mig sådär mitt på dagen. Sen åkte jag iväg till stallet och fixade och donade.
Känner mig helt slut, kan det vara svininfluensan som är påväg? hörde att vinterkräksjukan och vanliga influensan har tågat in också :S

I helgen ska jag även försöka undvika så att det inte blir en repris av förra helgen. För det orkar jag inte vara med om igen, fast på söndag är det singingbee inspelning, ska bli väldigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback