100118

Sitter på jobbet och redan hunnit varit på möte och haft fika rast, känns bra.
Har precis blivit klar med konverteringen av program och bränningen av referensen, så jag funderar nu på att åka iväg och inföskaffa 2 guldfiskar så att jag och Sandra kan komma lite längre i vårat förhållande hahaha.

Nej men vi har en guldfiskskål på jobbet som just nu står obebodd men snart så kommer herr och fru guldfisk och bebor den.

Allting känns så fruktansvärt bra just nu, jag är fri jag kan göra vad jag vill utan att det blir korsförhör när man kommer hem efter att man varit ibäg med kompisar och dylikt. Måste ju även säga att Jag önskar Crille all lycka och att han kommer ifrån sitt otroliga kontrollbehov han har, för ingen mäniska förtjänar det oavsett, man måste få ha ett liv fast man är i ett förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback