über snygga skor......

Dessa skor har jag köpt, fast att det är så hög klack så känns det absolut inte, HELT underbara, hon på affären tyckte att de passade mig jätte bra så det är kul. Iofs så säger väl många så eftersom de vill att man ska köpa deras grejer. Jag hade iallafall en väldigt tur när dxe gäller de här skorna. Det var en jätte lång kölista på dem eftersom ALLA i Västerås vil ha dem, så jag stod som reserv till ett par 36:or, men tänkte att jag får de aldrig, och i torsdags ringde de från bianco och sa att de är slut, och nästa leverans med de skorna kommer i Juni. Men idag ringde de och sa att det var ett par kvar, så jag sprang ner på stan och provade dem och de satt som ett smäck. Så de blev helt klart mina. Funderar skarpt på att ha dem på Studenten, man måste väl inte ha vita skor då?


Bilden är tagen från ett annat inlägg därav det rosa i högra hörnet. Skorna finns inte kvar på internet det är därför jag kopierar dem från ett gammalt inlägg :)

Cya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback